رپ فارسی

بعد از 8 سال سکوت

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای سامان ویلسون و مهراد هیدن به نام بزرگ (جلد دوم) ، که در این آلبوم سهراب ام جی ، آرش دارا ، تارا و ... به عنوان خواننده مهمان حضور دارن و آهنگسازی آلبوم رو مهراد هیدن انجام داده

 

 

دانلود

 

 

. « 01 - بیتاب » ▼ اینترو [ هیدن ]: دوباره بست راه به روم ، آروم آروم گم شدم چشا به سمت آسمون ، تو فکر این که چی مشید نیستی آسون نه ، دیگه بسّه راه رفتن آزادم بال دارم جام بالاست مرد کروس [ هیدن ]: من واسه این کار زاده شدم ولی این بار آماده شدم من واسه این کار ساخته شدم من بیتاب بیتابم ورس 1 [ ویلسون ]: دوران سخت // میخوام برگردم هرچی سریعتر توی تخت اوقات تلخ // زُل بزنم به چراغای روی سقف فکر جای پوچ ، فکرای پرت // اتفاقای دیروز و روز قبل وقتی که بریزم این فکرا رو توی سطل // داد میزنه صدای مثبت توی سقف کسیم که توی مشکل توی گود ، میتونم تو باتلاق شنا کنم بیام بیرون پشتش روی اوج ، میتونم لای شیرا شکار کنم میشه چیزی که گم کردمو پیدا کنم // اگه از بالا نگاه کنم امشب مثل بمب صدا کنم // لرزش تا صبح نگاه کنم کروس [ هیدن ]: من واسه این کار زاده شدم ولی این بار آماده شدم من واسه این کار ساخته شدم من بیتاب بیتابم ورس 2 [ ویلسون ]: زندگی 99 درصد افراد // هر روز صبح کار ظهر غذا شب خواب نمیخوام بمونم تو این مثلث // ریسکــــــ خطریه روتین کشندست بذار فکر کنن هالو و خلم // خودم میدونم چقدر باهوش و پرم تکراری شده چهار چوب دورم // دنیای خودم قانون خودم میخوام دو خط موازی به هم برسه // یه کاری میکنم دو دوتا بشه سه یه سریا میگن نکن که نمیشه // و همین بوده همیشه اینا همه استرسه یه جایی میرم که نبوده جا پا // کاری میکنم که نشده تا حالا تا تو این شهر جشن به پا کنم // سیل اشکـــــــ به راه کنم کروس [ هیدن ]: من واسه این کار زاده شدم ولی این بار آماده شدم من واسه این کار ساخته شدم من بیتاب بیتابم آوترو [ ویلسون ، هیدن ]: دعا میکنم دائماً // خدا کمکم کن خواهشاً رویام "بزرگه" // گفت برا رسیدن بهش دو راه جلوته پاشو برنامه کارتو بچین // یا بخواب و خوابشو ببین من واسه این کار زاده شدم ولی این بار آماده شدم « 02 - فردا » ▼ کروس [ هیدن ]: گشتم گشتم هرجا ، پیدا نشد اما // رفتم رفتم تنها تا رسیدم به یه دریا دیدم من آدم جنگم // من از جنس سنگم دیروزم مهم نیست حتی امروز تا که هست "فردا" ورس 1 [ هیدن ]: جست و جو تا رسیدم به زخم // رسیدم به رگــــــ ، تا پوسیدم از ریشه طول کشید تا رسیدم به ترس // فکر نمیکردم میشه تا که رسیدم به اصل رستگاری از شروع یه ایدست // شکو شکوندم جلوم انگاری جنس شیشست شور از وجودم دور و ورم اگه تیرست // چون از آفتاب روشنترین آتیش تو سینست سفت گرفتمش افسار رو گردنو // شلاقم تو دستم نگاه نمیکنم عقبو میتازونم رو به جلو رد میکنم بقیه رو // باد ملایم کنه آروم اعصاب و نبضمو خیس میشه چشا چون این اشکا واسه شوره // خوب گوش بده اینا نرّه های غوله این که اینجاست ماله منه اینم ردّ پای روشه // این همه واسه اونه ، ایندفعه چه آسونه امید دارم ، امیدوارم // یه عصا نمیدم تو هیچ کارم تو فصل برداشت میکارم // سپید دارم یا بردم یا مردم کروس [ هیدن ]: گشتم گشتم هرجا ، پیدا نشد اما // رفتم رفتم تنها تا رسیدم به یه دریا دیدم من آدم جنگم // من از جنس سنگم دیروزم مهم نیست حتی امروز تا که هست "فردا" ورس 2 [ ویلسون ]: اون که اونجاست ماله منه دادا اینورو نگاه کن // عقب افتادی بازم میزنم دفاع کن اومدی برا چی؟ اومدی نبازی // من اومدم ببرم اینه اختلافـــــــ حریفایی که من میبینم خیلی داغونن // ادعاشون میشه ولی اینا خیلی آسونن مفت برا میخوان منو وایسونن ، ولی نمیتونن // اگه اینا لاشخورن من گرگـــــــ وحشی شدم همه این قبلیا که اومدن جلوم به شدت تنبیه شدن // بگو دور و وریات تحقیق کنن راجع به من میفهمی که سخت میفتم و تندتر و سریعتر // پامیشم و وایمستم رو پام فقط ایندفعه محکم و قویتر مهم نیست بیازه یا ببره پهلوان // پهلوون زیاده یه نفره قهرمان آوترو [ هیدن ]: هرچی بگی شد ، هرکار بگی کردم دیروزم تموم شد هرچی سخت امروزم رد شم میبینم مهم نیست نه مهم نیست تا که هست "فردا" ... . « 03 - کافی نیست » ▼ اینترو [ هیدن ]: دم صبح باد سرد تن و پوستو کرد سفید // ته شب ابر و برفــــــ روی مهتابو کشید تا که نور از راه رسید ، رنگــــــ برگا رو کشید // گفتم باد سرد بیا ، هروقت نوبتم رسید ورس 1 [ هیدن ]: منفی زیاده ، دورم ریخته // بدبینن اینا ، چه بیریخته چقد زشت شدی ، بس که تسلیمی // رفتی بیرون انگاری ترخیص شدی ترس دور میشه انگار چشم گذاشتم // سنگـــــــ بود جلوم روش ریلو ساختم بیشتر همیشه این ذهنو داشتم // یکــــــ بودم جلوش صدتا صفرو کاشتم کروس [ هیدن ]: چون کافی نیست چون کافی نیست من بینهایتو میخوام سر رام نیا اصلاً ورس 2 [ ویلسون ]: سطحی نیستم دوست دارم غرق شم // تند برم بدون پیش کنم رد شم بهتر که میشم ، پیروز شدم // با یکی کل دارم ، دیروزه خودم یا نمیرم سراغ کار یا تا دسته // کوهو میرم بالا بعد تپه روز و شب ، شب و روز کل هفته // کل ماه کل سال حمله حمله اونی که بروئه ، خود موتوره // یه سری اگزوزن کارشون غرغره ترس ترمزه // اونی برده که برا چیزی که میخواد تا ته گازو پر کنه ورس 3 [ هیدن ]: فکر مغشوشه ارزون نفروش // برام الماسه زندگی هر روزش کوش شرارت؟ چی شد؟ کجاست دیگه؟ // جاش فکر آینده پتانسیل ( چون کافی نیست ) راضی نه // ایندفعه جدیتره بازی نه اشتیاق و احتیاط از هم جداست // دانش کافی نیست عمل کجاست بریج [ هیدن ]: دم صبح باد سرد تن و پوستو کرد سفید ، بی روح بدنم ته شب ابرو و برفـــــــ روی مهتابو کشید تا که نور از راه رسید ، انگار خورشید حرفامو شنید ورس 4 [ ویلسون ]: تو راه انقدر خوش میگذره که میرسم باحال نی // استراحت تو لیست کارام نی نقطۀ شروع ، یه روزی بوده مقصدم // واینمیسم فعلاً پره مخزنم صافــــــ گردنم // سر بالا رو به جلو مستقیم جهت تا زندم راضی نمیشم هیچوقت // درخواستم یه کلمست ، بیشتر کروس [ هیدن ]: چون کافی نیست چون کافی نیست بینهایتو میخوام سر رام نیا . « 04 - تا ته » ▼ ورس 1 [ ویلسون ]: جا بلیطه بازی بعد ایندفعه تمرین // جای من وسط تشویق سنگین میتونم یا نه؟ // مینویسم روی تابلو میذارم رو دیوار میخو میکوبم "تا ته" دنیا ، زد منو زمین منم واقعاً خستم // اگه پانشم حذفم میشمرم تا ده ، میتونم یا نه؟ // پرروتر از این حرفام میمونم تا ته دست درد ، سر درد // صافــــــ وایسادم تو روشو هیچ جا هم نرفتم جوری زدتم از هیچکارم نترسم // فوقش میکوبم تا ته میسازم از اول شدیداً مصمم دقیق و منظم // یه آدمی میسازم با انگیزه مفصل یه آسمون خراش عجیب و بلندتر // زانو بزنه جلوش گذشتم نور میبینه این وضعیته تیره تار // جون میگیره این شخصیت دیوانه وار راه کوتاهی نیست این قصه میره تا // دنیا بیاد زیر پام بعد میکوبم تا ته کروس 1 [ ویلسون ]: این راهو ، خوب باهاش آشنام // قطره بودم یه بار و شدم آبشار بادبانا باز ، رو به آفتاب // میرسم به جایگاه و ، میکوبم تا ته جا بلیطه بازی بعد میکوبم تا ته // جای من رو سکو میکوبم تا ته میپوشن یا نه؟ نه میمونن تا ته // ایندفعه از اوندفعه ها نیست سفت میکوبم تا ته ورس 2 [ هیدن ]: میکنی به ما ، با دل پری نگاه // نداری ازم تو دل خوشی انگار تو سوشیتو بخور میزتو میچینم // نه که من نمیخورم و ولی میدونی چی میگم حالت بد شده اتفاقه دیگه // تقصیره من نبود از ابتکاره دیگه فعلاً که میچرخه زندگیم نرم انگار تسمه داره // عقبو جلو میپره انگار عطسه داره تو دل نذار بمونه ، اگه سخته درکش سخته هضمش بگو تف کن بیرون انگار هسته داره تو موتو ژل بزن بیرون میری جیگر // نه که من نمیزنم و ولی میدونی چی میگم میکنم دل بخواهی ریسکـــــــ غیر عادی نیست // رو به جلو گوله میکنم میکوبم "تا ته" میبینی رویاتو تو زندگی یکی دیگه که جلوت بوده هرروز میدونی کی بوده یا نه همه چی خوبه حتی اگه دسته تنها باشه آدم // چرا بخواد دنبال دردسر هی باشه؟ پس خدا رو شکر کن یه بار دیگم // نه که من نمیکنم و خودت میدونی چی میگم کروس 2 [ هیدن ، ویلسون ]: این راهو ، خوب باهاش آشنام // قطره بودم و شدم حالا آبشار نه پی بازتاب ، بادبانا باز رو به خود آفتاب // میرم میکوبم تا ته جای حرفــــــ الکی بهم بگو تبریکــــــ // جای من وسط تعریف تقدیر میپوشن یا نه؟ میمونن تا ته // ایندفعه از اوندفعه ها نیست سفت میکوبم تا ته جا بلیطه بازی بعد میکوبم تا ته // جای من رو سکو میکوبم تا ته میپوشن یا نه؟ نه میمونن تا ته // ایندفعه از اوندفعه ها نیست سفت میکوبم تا ته جای حرفــــــ الکی بهم بگو تبریکــــــ // جای من وسط تعریف تمجید میتونم یا نه؟ میکوبم تا ته . « 05 - بریزم بهم » ▼ کروس [ هیدن ، ویلسون ]: تا من اومدم بریزم بهم تا من اومدم بریزم بهم یاد اون شبا که الکی خوش میگذشت // روزا رو افقی ساعتا رو کشتیم رفت ورس 1 [ هیدن ]: بهتون خوش میگذشت // برنامتون خوب بود تا مجریش رفت اینهمه مداد په کو پاکن تهشون // تو صف پرواز یدونه پاسپورت دستشون نگاه بنداز لِول و // سکوت کن یاد بگیر یکم قلق و برق میزنم چون الماسم ، کمیابم // دوستش نیستم خود جریانم بازم توی شهر نورم // شاید من به سمت خونم یا شمشکــــــ سمت کوه // یا لواسون سمت دره یا شمال سمت آب // تپه باغ قلعه ناب بعضی حاضر بعضی غیب // گشتم تو هستی خیر تازه ایم ولی اصالت داریم // یه جور نگاه کن ما رو انگار ارادت داری هیچی نبودی کردم درگیرت // خودم باز خودمم تعطیلت کروس [ هیدن ، ویلسون ]: یاد اون شبا که الکی خوش میگذشت تا من اومدم بریزم بهم // جارو خالی کن کارو بده دست من روزا رو افقی ساعتا رو کشتیم رفت تا من اومدم بریزم بهم // فرمونو بدن منو بشینن عقب ورس 2 [ ویلسون ]: طرفتون سوت و کوره ، آسانسور باز میشه ، همه میان سمت در روبرو که منم اونوریا همه رو هم چند نفرن // ساختمون که هیچی شهرو میذارم رو سرم فقط ماییم ، بقیه اضافن // قرار نی شلوغ شه کسیو ندارن مهمونات همه جلو در اشتباهن // شاید پیچوندنت اینور تو صف انتظارن تو نمیخواد به کسی گیر بدی بس کن // مال اینکار نیستی بشین فیلم ببین بحث کن صدارو بیار پایین نور چراغو کم کن // به اون توله سگم بگو بیا صدامو ضبط کن یه نگا دورتو بکن هنو نفهمیدی // مهمونی خودته ولی خبری نی شده فاصله خیلی زیاد اینور // زلزله داره میاد فشفشه ها رو بیار کروس [ هیدن ، ویلسون ]: یاد اون شبا که الکی خوش میگذشت تا من اومدم بریزم بهم // جارو خالی کن کارو بده دست من روزا رو افقی ساعتا رو کشتیم رفت تا من اومدم بریزم بهم // فرمونو بدن منو بشینن عقب یاد اون شبا که الکی خوش میگذشت تا من اومدم بریزم به هم روزا رو افقی ساعتا رو کشتیم رفت تا من اومدم بریزم بهم // فرمونو بدن منو بشینن عقب تا من اومدم بریزم بهم . « 06 - هارم » ▼ اینترو [ ویلسون ]: اون سه تا قرمزا ، از همه بهترن // میگن تو کف کیفن و فقط میخوان بکنن بذار بکنن ، پول خورده کروس [ هیدن ]: پشت سرم حرفــــــ زیاده // ولی دور و برم فوق العاده شب تا صبح خیلی مونده کلی راهه هرچیم هست مال مائه باز بیادم مال مائه هارم هارم هارم هارم هارم هارم هار آره هارم غیر از این عادت ندارم ورس 1 [ ویلسون ]: معمولاً هرجا میرن دیر میرسن یذره // قبل اینکه برسن همه نگاها به دره تعدادشون چه کمه ، نمیرسه به همه // چون تیم من یه سره میخواد کل شب بزنه په نچسب عین کنه ، بذار باد بیاد یه نمه // ریختن سرش همه لاشخورا قبل اینکه چیزی بفهمه باز مثل بقیه میگه نیست مثل بقیه // فعلاً کِیس سختیه هنوز هیچی ندیده توهم زده شکارچیه خبر ، نداره که خودش شکاره // ترجیح میده جاهای تازه ، تعریف کنه داستان بسازه میگه حتی اگه مامان بذاره ، اصلاً نمیده بابام اجازه // من نیومدم برا خرید ، اومدم برا یه ماه اجاره Waaoow... حرفاش هنو ادامه داره // منم فقط گوش میکنم بالاخره بخشی از روال کاره هرکیم هرچیم میخواد بگه این امشب برا من ایده عاله "هارم" رو دروایسی ندارم کروس [ هیدن ]: پشت سرم حرفــــــ زیاده // ولی دور و برم فوق العاده شب تا صبح خیلی مونده کلی راهه هرچیم هست مال مائه باز بیادم مال مائه هارم هارم هارم هارم هارم هارم هار آره هارم غیر از این عادت ندارم ورس 2 [ ام جی ]: میخوان باهام قاطی شن مگه من کوکتلم؟ // ولی من سکه سکم اونم پشت هم فقط یکم تلخم ، میان بچشن // خاموش نمیکنم نه میخوام بکشم قراره برسم ، به فردا صبح // نه مثل این فسیلا بیفتم یکـــــ شب دوست دارن اینا بیان با من دوست شن // گله سمّه ، اینا سوسکن آره راست میگن چپمون پره // کسی نمیتونه چپمون کنه بیداریم انگار شبه کنکوره // این زاخاری که میبینی ته پرروئه کردن دیگه زنجیره رو پاره // هرکی تا آخرش هست خب حتماً انگیزه رو داره واسه همین از دست من الکی قاطین // چون من تنهایی همشو ساییدم کروس [ هیدن ]: پشت سرم حرفــــــ زیاده // ولی دور و برم فوق العاده شب تا صبح خیلی مونده کلی راهه هرچیم هست مال مائه باز بیادم مال مائه هارم هارم هارم هارم هارم هارم هار آره هارم غیر از این عادت ندارم آوترو [ ویلسون ، هیدن ]: اون سه تا قرمزا اون سه تا مشکیا پشت سرم حرفـــــــ زیاده از همه بهترن ، ولی اشتباه ولی دور و برم فوق العاده کروس [ هیدن ]: پشت سرم حرفــــــ زیاده // ولی دور و برم فوق العاده شب تا صبح خیلی مونده کلی راهه هرچیم هست مال مائه باز بیادم مال مائه هارم هارم هارم هارم هارم هارم هار آره هارم غیر از این عادت ندارم . « 07 - گل آقا » ▼ ورس 1 [ ویلسون ]: یه آدمه بی خوده ضعیف // کل بازی وایمیسته منتظره پیتوکـــــ حریف چون بیکاری کار همه اشکال داره // چیزی نداری از خودت تو حتی امضات صافه کسی باهات دست نده که حتماً خزه // یکی بهت پا نده هم که مطعمئناً بده یکی واسه پیشرفت به هر در زده // یکی پیگیر کارای مردمه ، تو چی؟ سلطان بدا // خیلیم خوب و گلی داشم فقط استاده ادا همه بازی میکنن تو دنبال خطا // دنبال مویی توی بشقاب غذا ته برنامه کسی زنگــــــ نزنه تاکسی // تو همه رو میرسونی هردفعه راستی اگه دعوا بشه هم میدی همه رو آشتی // چی؟ خود تو و یه نمکـــــ پارتی کروس [ هیدن ]: نه پایینو نه دیدی نه بالا // کاری نکردی تا حالا انجام کارا با ما // تو فقط سوژه کن گل آقا ( ×2 ) ورس 2 [ ویلسون ]: خواستی خیلی نرم بهم بمالی نشد // بکش بیرون از ما اضافه کاری نکن فوت و فن این رشته رو من میسازم // امثال تو رو فقط میبرم و میارم میرم واسه چیزی که میخوام به هر قیمتی // تو چی؟ هدفی نداری در خدمتی راجع به این و اون چند ساله زر زدی؟ ولی بامزه ای هه! به نظر تو بعضی کارام رو مخه // خودم حال میکنم بقیم همینطور به تو چه؟ انقد فکــــــ زدی که دهنت سِـر سِره // اینکارا والور نداره بده بره فقط یه کارو بلدی اونم لوس بازی // چقدرم زود باد میگیری گود پاپی خط بکش دوره دورت // صحبتو بیار حول خودت حالا چه خبر؟ هیچی تو چی؟ کروس [ هیدن ]: نه پایینو نه دیدی نه بالا // کاری نکردی تا حالا انجام کارا با ما // تو فقط سوژه کن گل آقا ( ×2 ) ورس 3 [ هیدن ]: خنده دار نیستم مثل دلقکا میگن خیلی خشکـــــــ و جدیم تو جُکی جوّگیر اعظم شیفتۀ اعتماد به نفس کاذبتی رو کُکی فاصله بگیر این گوشو جر نده ، خالیم کمتر ببند پینوکی دلت خوش یکی دوتا نوچه ، میلیونی پیگیر من شدم یکی تو کی؟ مبدأ و مقصدت تو یه دایره ست رو نوکی تا ته توش بودم خاطره ست اوستای کاری ، کارت پاسکاری // خبره انگاری روزنامه داری مثل تو زیاد دیدم ، میکشمت لُپی // زیاد کشیدم تو که برام یه پُکی شاید اگه هوشیار تر بودی خوشحالتر بودی هنو نفهمیدی چی شد تو شُکی کروس [ هیدن ]: نه پایینو نه دیدی نه بالا // کاری نکردی تا حالا انجام کارا با ما // تو فقط سوژه کن گل آقا ( ×2 ) . « 10 - قرمز » ▼ [ تارا ]: سفید رنگــــــ خاطرم بود پر کشید زردم سبز بود آبیم آبی تر بود معذرت نخواه ازم تو طعم لبخندو از من گرفتی دیگه رنگی نمونده جز "قرمز" [ هیدن ] شانس نی چون تاس نی // بینهایت باتری ، کج نمیره لاستیکــــــ تا لق نزنه شاسی // آره زدی ولی جاش نیست باز زدی باز جاش نیست // حالا من میزنم بیا بخور تلخه چاشنی نه؟ آرزو ندارم این صحنه رو ببینم // که باغچتو زیر و رو کنم و گلاتو بچینم نوبت من رسید ولی نمیتونم بشینم // تا سفید بیاد پایین جاش بره بالا "قرمز" من یه محصولم از کارایی که تو میکردی مخصوصاً // آتیشی بود هر روزم خوب یادمه هنوزم پاره کردی روحو ولی انتظارم نخ سوزن // پوستو کردم عایق تا تو آتیش تو نسوزم میگی اون روز کی میاد تا عوض بشیم جفتمون // خاطره شه رد شیم ازش جا بذاریم پشتمون هه ، اون روز راه دوریه هه ، اون روز راه دوریه اون روز راه دوریه سفید میاد پایین جاش سفید میاد پایین جاش سفید میاد پایین جاش اون روز راه دوریه اون روز راه دوریه تا سفید بیاد پایین جاش بره بالا "قرمز" [ تارا ]: دیگه معذرت نخواه ، تو طعم لبخندو از من گرفتی [ ویلسون ]: اسم تو فعلاً روشه اسم من رو پوستشه // قدر صداتو دادا بدون قراره زوزه شه فشنگام پوکه شه ، خارج از لوله شه // نمیتونم وایسم ، تا اون روز بشه بد کسیو نمیخوام و آدم پستی نیستم // ولی تو دست گذاشتی صافــــــ رو هست و نیستم روزه شبه بی من ، حالش بده بی من // میام پس میگیرم و آغاز فصلی دیگر که تو این فصل نو // نمیذارم غرق شی ، میام میگیرم دست تو چشاتو میبینم پاکــــــ میکنم اشکتو // غم و غصه هاتو جمع کن بعد برو . « 11 - امروز نه » ▼ ورس 1 [ ویلسون ]: تگرگـــــــ بیاد سنگــــــ بیاد // نمیتونه حال منو بد کنه سیل بیاد سدم // جلو راهم اگه شیب بیاد چرخم شیر بیاد هستم // باید چیزی مثل دیو بیاد درم حال من عجیبه // یه جوری که اصلاً خودم باورم نمیشه زشت برام زیبائه / مثبت امروز فیل جلوم میخوابه / حال حاله بی تابه نور میدم میخوام فانوسو چیکار؟ // دنباله حال بد منی ، برو تو کار جادو و اینا هیجان بالا نبضم تند // بیدارم اولین نفر ، تنبل مُرد حالمو خراب کنی امروز نمیشه // چنگــــــ بندازی پوست نشون نمیده تیکه هاتو بنداز ، بنداز یدونه دیگه // چهل تیکه شوت کن منو توپ تکون نمیده کروس [ کیارش ]: از تو جاده ، خسته نیستم // راه زیاده ، بازم جالبه بیشتر خاموش ، آسون اینا مال من نیست اینا مال من نیست امروز نه ورس 2 [ هیدن ]: شعله ورم قد یه خورشید / لبریزه سد انگیزه خشک نیست / میخواد گیر بده بهم کسی پشت میز بگو بده بره امروزو نه // پرتاب ، پرواز ، سقف نداره من کهکشان ابعادم منفی برسه هربار اخبار باز میگم بده بره امروز و نه نمیکنم شرکت ، تو نفرتت / قصه هات ، غیبتت / اشتباست بالاست غلظتش اینا رو بده بره داشی امروزو نه آره بده بره امروزو نه // فردا رو سعی کن ولی امروز و نیا توان زیاده بخوام شُل برم محاله // نیروی خالص پشت من سواره کروس [ کیارش ]: از تو جاده ، خسته نیستم // راه زیاده ، بازم جالبه بیشتر خاموش ، آسون اینا مال من نیست اینا مال من نیست امروز نه آوترو: از تو جاده ، خسته نیستم بگو بده بره امروزو نه تگرگـــــــ بیاد سنگــــــ بیاد نمیتونه فردا رو سعی کن ولی امروز و نیا توان زیاده بخوام شُل برم محاله کروس [ کیارش ]: از تو جاده ، خسته نیستم // راه زیاده ، بازم جالبه بیشتر خاموش ، آسون اینا مال من نیست اینا مال من نیست امروز نه . « 14 - ال و ال » ▼ کروس [ هیدن ]: تر و تمیز اتو کشیده تو شهر نور // هیچ کاری نیست و بازم میکنم خرج به زور کیا هستن؟ کیا نیستن؟ خوبا رفتن ، بدا خستن بقیه ام میلولن تو هم ، بقیه ام میلولن تو هم ورس 1 [ ویلسون ]: سر کوچه تا دم سوپر // پای راست روی گاز پای چپ رو کولر بشه همه جام خنکــــــ // بیفتم دنباله بادکنکــــــ ویوم قشنگه ، سوت نزن // میخوام شماره بدم بوق نزن سر را یه بچه ته بندی // ببین واستاده این بغل چی پودر و سلار قاطی شده خردلی // پاشنه و بوت کات تیپ بدترین بندری ، با جعفری // بپا سس نریزه رو صندلی ماشین کثیف از رو تنبلی // لخت جدی از رو احمقی لب دلقکی دورش بی حسه // بغلیش که خوده بیزنسه شاسی مشکی مو مشکی // همش تو آینه ای تو فکری همش تو حاشیه ای تو ژستی // درو از دستم اگه تونستی شب دعوتی آدرس چی // تلو میدم اس بدم کانکت شی رات نمیدم من نباشم که // رسیدی زنگــــــ بزن هماهنگه نهصد و دوازده سه تا نه چهارتا گه // به بغلیش بگو به عقبیش بگه به بغلیش بگو به جلوییش بگه // نهصد و دوازده سه تا نه چهارتا دو به بغلیت بگو به عقبیش بگه // سه تا نه چهارتا گه کروس [ هیدن ]: تر و تمیز اتو کشیده تو شهر نور // هیچ کاری نیست و بازم میکنم خرج به زور کیا هستن؟ کیا نیستن؟ خوبا رفتن ، بدا خستن بقیه ام میلولن تو هم ، بقیه ام میلولن تو هم ( ×2 ) ورس 2 [ ویلسون ]: او اَه چه خبره // از بیرون معلومه صد در صد دردسره ولی تیم کله خر حال نمیده که نره // تو این مایه ها که صاب کار دمه دره هیچ جا رو نیستم من // میدونی که اینجا رو فیکسم پس به آشنائه بگو ، به گارسونه بگه // که گارسونه بره ، به پارکبانه بگه با اینکه جا هست دور و بر // به زور میذارم کج جلو در به فرشید بگو ، به جمشید بگه // مواظب باشه کسی نندازه خط عادت دارم به دست زدن زیاد // یه دست خالی ، تو اون یکی موبایل و سوییچ و عینکـــــ و فندکــــــ و یه پکـــــ سیگار // این کارا فقط به من میاد سریع جور کن برا من جا / لخت میرم تکــــــ و تنها / سفارشی یدونه عن و نعنا با کت تکــــــ تو یه قلیونی // با دوتا خز تو یه مهمونی تو این شهر کسی قد من معروفــــــ نی // جدیه شوخیه معلوم نی یه مقوا و ماژیکــــــ بیار اینی که میگم و بزرگــــــ بنویس بذار رو شیشه ماشینم نهصد و دوازده سه تا نه چهارتا گه // قشنگــــــ بزرگــــــ بنویس سه تا نه چهارتا گه نهصد و دوازده دیویستا کیوی صدتا موز کروس [ هیدن ]: تر و تمیز اتو کشیده تو شهر نور // هیچ کاری نیست و بازم میکنم خرج به زور کیا هستن؟ کیا نیستن؟ خوبا رفتن ، بدا خستن بقیه ام میلولن تو هم ، بقیه ام میلولن تو هم بقیه ام میلولن تو هم ، بقیه ام میلولن تو هم بقیه ام میلولن تو هم ، بقیه ام میلولن تو هم . « 16 - بزرگ » ▼ کروس [ آرش دارا ]: صدام نمیرسید اونوقت که آروم و ساکت بودم فریاد من از رو خشم نیست بلند میگم همه بشنون ( ×2 ) ورس 1 [ هیدن ]: سالیانی پیش ، گلی غنچه کرد // پاشو کرد تو زمین خودش و از ریشه گنده کرد سالیانی پیش ، شاخه ای کـَس نداشت // فقط یه اسم مستعار بقیه گذاشتن براش کنار هم "بزرگــــــ" نشون دادن ارزشو // شاخه تنومندیشو ، گُلم بوی عطرشو یکی برگشو ، اون یکی رنگشو // تا که آسمون بسته شد طوفانی اومد سمتشون خار زیاد شد سیاه پوشوند اون پیکرو // گل برازنده رو ، گرفت ازون جلوه رو باد اومد شاخه رو ، تکون داد اون هیکلو // گرفت ازش هیبتو ، شل کرد هرچی سفته رو گرگـــــ اومد کند و رفت ملخ رسید کند و رفت // سیل زد و رفت و هرچی بود و کرد نرم و لخت گل و آب مه و خاکــــــ له و با زرق و برق // شاخه رسید سمت راست و گل جدا شد سمت چپ سالیانی بعد ، برحسب اتفاق // گذرا بهم خورد نبود فرق و اختلافی شاخه درختی شده بود و گل سربلند // یاد گذشته کردن و خندیدن با هم بلند آسمون صافــــــ ، پرنده داشت میخوند // که قرار شد ادامه بدن همون را عادیشونو رو به جلو ، رو به افق // تو باغچه نه این بار تو بوستانی "بزرگــــــ" کروس [ آرش دارا ]: صدام نمیرسید اونوقت که آروم و ساکت بودم فریاد من از رو خشم نیست بلند میگم همه بشنون ورس 2 [ ویلسون ]: لازم نیست فقط مخصوص قشر خاصی باشه // جذابیتش ، برای سن و سالی باشه برا جلب توجه دست رو جای حساسی باشه ، کار من نیست ، من بیشترم با سلیقۀ هرکس اختلافی داشته باشه // با عقیده های شخصی بخواد شاخ به شاخ شه پُره فحش و حرفایی ناسزایی باشه ، کار من نیست ، من بیشترم یچیزی اختراع شه // که نه سیاسی و نه احساسی و نه اجتماعی باشه بدونه این که اسم هیچ غذایی باشه // باعث شه یه جایی ، یه اشتهایی وا شه یه دوایی باشه خوابیده بیدار شه پاشه // هرکسی برا خودش کـَس خاصی باشه یه قهرمانی باشه // که تنها هدفش تو زندگی اینه که رکورد خودش جا به جا شه با این رشته کلید شاید یه درایی وا شه // هزارتا قصه بی این که داستانی باشه یه طرز فکر پُر و بی اعتراضی باشه // جا خبرنگاری چیز خبرسازی باشه چرا تو شب از تاریکی قصه هایی باشه؟ // خوبه تو این قصه ها یه چراغی باشه تو زیرزمینش ، پله هایی واشه // واقعیت تلخه تو قصه عشق و حالی باشه بدونه ایهام و قافیۀ خاصی باشه // همچین چیزی باید خیلی لوس و عادی باشه شایدم یه درصد یه کار استثنایی شد // میگفتن نمیشه ، نمیشد کروس [ آرش دارا ]: صدام نمیرسید اونوقت که آروم و ساکت بودم فریاد من از رو خشم نیست بلند میگم همه بشنون بشنون بشنون بریج [ آرش دارا ]: شاید این بار برسه صدام به گوشای بسته فریاد من از شوقیه که تو سینه ها حبسه کروس [ آرش دارا ]: صدام نمیرسید اونوقت که آروم و ساکت بودم فریاد من از رو خشم نیست بلند میگم همه بشنون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.